Gwarancja i zwroty

GWARANCJA

Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.x2p.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

ZWROTY

W okresie 15 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym i nieotwieranym pudełku, z kompletną jego zawartością (urządzenie - np. drukarka laserowa, wszelkie inne dołączone urządzenia i akcesoria, instrukcje, gwarancja), a sam przedmiot oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.
W przypadku zwrotu towaru w powyższym trybie kupujący jest obciążony kosztami transportu dostawy i odesłania zamówienia zgodnie z cennikiem danego spedytora. Data wysłania nie może przekroczyć 15 dni od daty doręczenia towaru kupującemu.
Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć: pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, należy podać numer dowódu zakupu (faktury lub paragonu) oraz numer konta na jakie mamy zwrócić zapłatę.
W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy.

Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.
Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

   Sklep internetowy obsługiwany przez system inKontrahent

Nat-Com Sp. z o.o. Sp. K.

ul. Działkowa 121c (hala 4), 02-234 Warszawa

tel.: 22 751 51 88, e-mail: sklep@x2p.pl